NOVINKY

Dodávky před svátky

21.12.2016 (15:40)

Dovolujeme si upozornit všechny naše zákazníky, že objednávky podané později než 21.12. budou vyřízeny až v...

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky pro E-shop

ZÁKLADNÍ ÚDAJE

 

Vaše elektronická objednávka se stává oboustranně závaznou v okamžiku, kdy rovněž elektronicky (prostřednictvím Internetu) potvrdíme její přijetí a to na e-mailovou adresu, uvedenou v objednávce.

 

Odpovídáme za výrobní vady a případné škody vzniklé při poštovní přepravě.

 

Běžná dodací doba je 10 až 20 dnů.

 

Poštovné na území ČR je dáno sazebníkem České pošty, resp. společnosti PPL. Pokud objednávka činí 5.000,-Kč bez DPH a více, poštovné neúčtujeme. Zásilky a dobírky jsou expedovány prostřednictvím České pošty (balík "na poštu" nebo balík "do ruky") nebo společnosti PPL.

 

AKTUÁLNÍ CENÍK POŠTOVNÉHO

Název služby Popis Cena vč. DPH
Osobní odběr v Praze Nutno domluvit telefonicky 0 Kč
PPL Přeprava prostřednictvím spol. PPL 130 Kč
Česká pošta 1 Česká pošta, balík "na poštu", platba předem na účet 99 Kč
Česká pošta 2 Česká pošta, balík "do ruky", platba předem na účet 110 Kč
Česká pošta 3 Česká pošta, balík "na poštu", platba dobírkou 145 Kč
Česká pošta 4 Česká pošta, balík "do ruky", platba dobírkou 155 Kč
Česká pošta EMS 1 Česká pošta, zásilka EMS, platba předem na účet 145 Kč
Česká pošta EMS 2 Česká pošta, zásilka EMS, platba dobírkou 179 Kč

 

 

Poštovné na území SK je účtováno ve výši € 8,80. Pokud objednávka činí 5.000,– Kč včetně DPH (200 €), poštovné neúčtujeme.

 

Zboží bude doručeno na vámi určené místo dodání v obvyklé dodací lhůtě do 24 hodin od expedice. Běžný rozvozový čas u společnosti PPL jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Nebudete-li přítomni, bude vám zanecháno oznámení o doručení, v němž naleznete kontakt na doručující depo pro upřesnění druhého bezplatného doručení.

 

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

 

Reklamace mechanického poškození – Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s poštovním doručovatelem nebo řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky místně příslušné pobočce České pošty nebo dopravci (PPL) na: http://www.ppl.cz/reklamace.asp (číslo reklamované zásilky = číslo balíku) nebo na lince Zákaznického servisu PPL (tel.: 844 775 775). Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

 

Jestliže nebyla dodávka dle vaší objednávky kompletní, bude vám zboží zasláno dalšími zásilkami bez poštovného. Objednávku evidujeme jeden měsíc.

 

Pokud se zásilka vrátí jako nevyzvednutá, zákazník bude informován a dotázán na opětovné zaslání. V případě, že bude požadovat druhé zaslání objednaného zboží, bude mu vyfakturována dvojnásobná výše poštovného.

 

Pokud zboží nedodáme do 1 měsíce, je možno na vaši žádost objednávku prodloužit.

 

Zákazník má možnost vrátit zboží do 14 dnů od dodání bez udání důvodu.

 

ZPŮSOB NÁKUPU

 

Tyto stránky prezentují vybrané výrobky firmy Fat Mike’s Enterprises DBA GATORSKINS.

 

Po klepnutí myší na symbol nákupního košíku u některého z výrobků počítač zaznamená Váš zájem o daný výrobek (vloží do „nákupního košíku“).

 

Kterýkoli z vybraných výrobků můžete z nákupního košíku opět vyjmout.

 

Kdykoli můžete změnit počet kusů některého z výrobků v nákupním košíku, poté je třeba změnu potvrdit tlačítkem „Aktualizovat košík“.

 

Nákupní košík existuje pouze v paměti počítače, a pokud z těchto stránek odejdete, aniž odešlete objednávku, automaticky zaniká.

 

Objednávka je registrována teprve poté, kdy vyplníte objednávkový formulář a odešlete jej.

 

Pozor, pro správné fungování nákupního košíku je nutný prohlížeč, který má povolen cookies!

INEX DK nábytek | TriaGis projektanti a stavaři | Andělské pralinky cukrovinky | Peter Tistan stylista | TalkCV jobbovník | BOKR obecně prospěšná činnost | Ochrana obyvatel obecně prospěšná činnost |